18 Temmuz 2013 Perşembe

Hmm baslik mi bulmam gerekliydi? :)

Keske yazmadan once yine kafamin daha iyi olmasini bekleseydim. Gecen seferki gibi dogal olarak tabiiki. Diger yoldan yani yapay yoldan da kafami iyilestirebilirim aslinda burada cunku cok fazla imkanim var ama o zaman ilham sahtelesmez mi?
Bu son iki hafta kaybettigim bir seyi geri kazandim sonra cok sikilip kendim biraktim. Pisman miyim? HAYIR!
Belki anlamissinizdir onceki yazimi okuduysaniz, hamster geri geldi ama mutasyon gecirip sicana donustu. Aslinda odamdan gidince benim icin zaten donmustu sicana cunku onu kaybettigimi anlayinca agzima sicilmis gibi hissettim. Ama geri geldiginde MORAL yemine ve SEVGILI mamasina acti. Biraz uslandi,hic gitmemis gibi sessizce kafesine geri girdi,onu oksamaya calisinca kacmak yerine elime kendi geldi ama sonra farkettimki onceden de bana bunlari yapmis sonra yine cekmis gitmisti. Neden bir daha agzima sicilsin ki ben sicayim onun agizna diye dusundum ve hic duygusalliga girmeden onu kuyrugundan tuttum,kafesinden cikardim ve birakin odamin kapisini onu penceremden disari firlattim. Ciddi yaralandi herhalde kalbinden ama olmedi sadece oldu sandi,sican iste ne yapacaksin...sonra birkac kere tirmanmaya calisti pencereme. Soz verdi bana eger onu birakirsam eroine baslayacakmis. Sagolasin cok guldurdu beni ama bir suru komik farem olabilirdi hem de onlar mutasyon gecirip sican olmazdi. Sonunda pes etti zaten. Bakti ki terkedilen o olacak riske girmemek icin benden nefret ettigini soyledi. Ilk defa bu cumleye bu kadar mutlu oldum:).

Neyse,ilhamim gitti. Bu arada cumartesi gunu Turkiyeye geri donuyorum,bunu neden soyledim bilmiyorum.

Bonne Nuit

Bu arada burada cok tatli insanlar var. Ilk defa Anneliese hakkinda bu kadar bilgisi olan birileriyle tanistim. Ayrilmak istemiyorum:(.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder