1 Mart 2012 Perşembe

4.gün

Bugün sabah alarmın çalamadığı için geç uyandım. Normalde 6.45 te uyanıyorum ama bu sefer 7.40 ta annem beni uyandırdı. Sabah kalvaltıda dukan krep yaptım yine. Annemler de çok beğendiler! Bu krep hayatımı kolaylaştırdı ya! O kdar kısa sürede hazırlanıyor ki artık otobüsü kaçıracağım diye endişelenmiyorum. Arasına bir kibrit kutusu diyet kaşar koydum.

Öğlen yemeğinde yine köfte ve her zamanki gibi 4 tane :)

Akşam

Fırında kalça tavuk. 2 parça yedim. Heralde bir göğüs kadar vardır ikisinin toplam boyutu. Bu arada her yemeğimde hardal kullanıyorum.

Akşam yine şu kuruyemişlerden yedim yaaa :( ama iyi yanından bakarsak 42 dakika yürüdüm ve odamda en fazla 20 en az 10 dakika dans ettim. yani kesin yakmışımdır. Yalnız tek bir sorunum var o da karnım ağrımaya başladı. Ağız kuruluğu da var ama onu sakızla gideriyorum. Dukanda sizde böyle şeyler başınıza geldimi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder