12 Nisan 2012 Perşembe

Artık gelecekle ilgili karalar alma zamanı!

Son zamanlarda insan hakları konusunda çok duyarlı olmaya başladım. Daha doğrusu tüm varlıkların haklarını savunmaya... Son zamanlarda Anne Frank in filmine kafayı taktım ve bu film beni çok etkiledi. Tüm gün boyunca ağladım ve bir karar aldım: Büyüdüğümde haksızlık yapılan tüm canlıların haklarını savuncam! İster kedi ister insan istek fare olsun hepsinin hakları için kendimi feda edeceğim! Şuan ailem izin vermediği için vejeteryan olamıyorum ama büyüyünce tam bir hayvan hakları savunucusu gibi sıkı bir vejeteryan olacağım ve Gandhi gibi bir barışseverin yolunda ilerleyeceğim. Gerekirse Rachel Corrie gibi savaşlarda insanlara yardım edip canımı feda etcem. Kısacası bu dünyaya yardım edeceğim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder