21 Nisan 2012 Cumartesi

Mutluyum mutluyum ve mutluyum :)

Oncelikle yazima duyurularimla baslamak istiyorum;

- daha onceden paylastigim greenpeace baligima yardimda bulunursaniz cok sevinirim :)

-lutfen ushmm.org sitesine girin ve 2. Dunya savasindaki haksizliklari inceleyin.

-losev e bagista bulunun.

- baba beni okula gonder kampanyasi icin de bagis yapmayi unutmayin lutfen.


Neyse bu duyurulari duyarli insanlar icin yapiyorum.


Bu hafta diyetisyene 2. Gidisim ve ben sunu ogrendim: kendini ac birakarak sadece yag oranini yukseltir ve metabolizmani yacaslatirsin! Metabolizmam 1400 kaloriye kadar inmis ve doktorun verdigi diyetle kilo almamaya veya 1-2 kilo vermeye calistim. Ama ilk hafta 1 kilo alinca sinirim bozuldu. Oysa evde o kadar az cikmistim! Doktor bunun odem olabilecegini soyledi. Ayrica bana yeni bir liste verdi ve nesfit 14 gun programini uygulamaya basladim onun yardimiyla. Ama ben bir hafta yapacagim. Neyse haftaya size kac kilo verdigimi soylerim ;)
*Dun meditasyon yaptim ve kendimi super hissettim. Bugun de 36 dk kosu bandinda yurudum.


Paylastigim resmi bilen varmi? Bence super waterhouse kendini bu resimde gostermis bence ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder