16 Mayıs 2012 Çarşamba

Benim icadim olan yulafli kurabiyeler :)


anneler gunu icin anneme guzel bir kahvalti sofrasi hazirlamak istedim. Sabah tam altida kalktim ve hazirliklara basladim.
Kardesime pancake ler anneme dukan krepleri (benimyaptigim bu kreplere hasta ) veyulaf ezmeli kurabiyeler.

Ancak annemin diyette oldugunu da dusunerek yapmam gerekiyordu ve internetteki tarifler hem cok zahmetli hem de cok kaloriliydi. Ben de daha once yaptigim damla sakizli kurabiyelerin tarifinden esinlenerek kendi kurabiyelerimi yarattim. alabildigi kadar un yerine alabildigi kadar yulaf ezmesi ve seker yerine splenda kullandim. Damla sakizli vanilin yerine de sadesini kullandim. İste o tarifim :


-180 derece isitilmis firinda

Malzemeler:
- 1 paket kab. Tozu
-1 paket vanilin
-1/2 su bardagi zeytin yagi
-1 su bardagi splenda
-alabildigi kadar yulaf ezmesi

Tum malzemeleri karistirin ve hamur kivamina gelene kadar yulaf ezmesi eklemeye devam edin. Daha sonra tepsiye dizin. Sertlesene kadar( sakin yanmasini beklemeyin !!!) firina koyun.
10 dakika veya 5 dakikada bir bakar ve sertlesip sertlesmedigini hafifce uzerine dokunarak bakabilirsiniz.
Afiyet olsunnn ;)

2 yorum: