28 Haziran 2012 Perşembe

Nedir bu iki sayısı ozelligi???

Ne sacma bir baslik degil mi? Ama ben boyleyim iste sacma sapan sorulari dusunur dururum. Hatta annem bazen ona soru sormayinca :"hayret nazli 10 saniyedir soru sormadin?" diye sorar bana:) ama simdi verecegim bilgiler bence sizi de dusundurecek bu konuda.

-Dunyanin en iyi saklanan 3 sirri diye google arastormasi yaparsaniz hepsini sadece iki kisinin bildigini goreceksiniz.

-kadinlarin genellikle regl donemlerinin ikinci gunu sancilanmaya basladigini tum kadinlar dusunurse bana hak vereceklerdir.

-sakizi agzimiza tek bir tane atinca tadi cok gelmez. Uc tane atinca tadi pek guzel olmaz ama iki tane atinca tam istedigimiz tadi aliriz.

-en kucuk asal sayi neden ikidir de bir degildir?

-aksesuarlari ikiden fazla takinca cok abartili, ikiden az takinca cok sade ama iki tane takinca cok guzel ve zarif gorunmez mi?

-neden insanlar baris isareti anlaminda parmaklariyla iki sayisini gosterir?

Bunun gibi daha cok sorum var ama aklima gelmedi. Kucukken bile bu sayiya sempatim vardi nedense. :) soylenisinden midir nedir en sevdigim sayiydi iki. Herkese:"iki cok tatli" dermisim ve sayilarin bir degil iki ile basladigini iddia ederdim. Boyle ilgunc bi cocukmusum ben iste...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder