30 Haziran 2012 Cumartesi

Artik pesketeryanim ;)

Her zaman vejeteryan olmayi isterdim. Ama annem izin vermezdi. Ben de caktirmamak icin sadece balik yiyorum. Ama diger etleri yemiyorum. Deniz urunu zaten tek sevdigim ettir. Son zamanlarda tavuklara hormon koyduklari icin midem bukandi. Kirmizi eti de kasaptaki asilmis hayvanlari gorunce yemeyecegime soz verdim. Yani kisacasi sadece deniz urunu ve sebze meyve yiyorum temel besin olarak. Buyumem tamamlaninca baligi da yemiycem. Cok mutluyum cunku kendimi harika hissediyorum. Sabahlari yulaf kepegi ve meyveli yogurtla kahvaltimi yapiyorum. Soya sutu ve normal sut vazgecilmez ara ogunlerim. Aksam ustu bir dondurma yiyorum. Aksam da iyi bir yemek yiyorum. Oglen hafif gecistiriyorum. Kilo vermeye basladim ama olsun azicik daha siska olsam sorun olmaz;). Bu arada PUdra Sekeri 98 lutfen bundan kimseye bahsetme;) cunku annem duyarsa burnumdan tutup agzima tikar o kofteleri. !!!!
Bu arada asagidaki benim. Cok guzelim degil mi;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder