19 Ekim 2012 Cuma

Kitabimdan bir bolum:))(Ailemin korkak olusu yuzunden sansurlemek zorunda kaldigim versiyonuyla)

Cok cok cooook uzun zamandir yazamadigim icin uzgunum:D ama fransiz lisesi hazirlik sinifinin cok zor ve calisilmasi gereken bir sinif oldugunu size soylemistim;) neredeyse 1 bucuk hafta oldu ve yazamadim bloga. Normal olarak blogumun goruntulenmesi ve yorum sayisi da azaldi.

Oncelikle size yasantimdan bahsetmek istiyorum. Bu ara tam saglikli beslenme aliskanligi kazanacakken yine haftasonu havasina girip abur cubur ve tatli aramaya basladim evde. Farkettim ki her cuma gunu istahim aciliyor. Haftasonu sendromu falan herhalde:D genelde cuma gunleri saglikli beslenmem biter ve kendimi abur cuburlarin icinde bulurum. Bugun de oyle oldu sanirim ama nedeni su: oglen ac kaldim ve eve gelince dogal olarak tatli istedim cunku kan sekerim oynadi. Annemin kardesime aldigi abur cuburlardan birazcik minicik derken bir de bakmisim 1 paket cikolatayi bitirmisim! Bir daha kendimi bu kadar ac birakmayi dusunmuyorum. Yarin arkadasimla alisveris merkezine gitcez ve sabah hafif bir kahvaltidan sonra oglen guzel bir pinkberry istiyorum:D taze meyvelerle uzerini susleyecegim ve uzerine sifir abur cubur koyacagim:) neden yogurdun uzerine cikolata dokeyim ki? Bence biraz tuhaf:D aksam da annemin zeytinyagli karnibaharini yerim herhalde:D cunku asigim o yemege:D yanina da 1 kase yogurt! Muhtesem!


Neyse,cok uzatmadan konuya gelmek istiyorum. Biliyorsunuz ki bir kitap yaziyorum ve yayinlamayi dusunuyorum. Sanirim 3 ay icinde yazmayi bitirecegim ve bir yayinevi bulacagim:) kitapla ilgili bilgi verip vermedigimi hatirlamiyorum eger verdiysem bile tekrar vereyim.
Kitap Anne Frank icin mektuplar yazan ve onu tum sirlarini paylasacagi bir arkadasi olarak goren bir kizin mektuplarindan olusuyor. Tabii ki bu kiz benim:D size bir bolumu paylasmak istiyorum.

"Sevgili Anne,
Yine ertesi gun tekrar yazmayi planlayip yazamadigim gunlerdeyim. Ama bu aralar seni dusunmeden edemiyorum. Acaba Jacqualine veya Hannelie ile ilgili birsey mi oldu?hemen arastirmaya basladim cunku onsezilerim gucludur.
Sukurler olsun ki ikiside saglikli(internetten arastirdim. )

Bugun seninle herseyden konusacagim. Ayrica bu konustuklarimizi blogumda yayinlamayi dusunuyorum. Boylece senin icin yazdigim kitabi da tanitacagim;)

Oncelikle okul konusuna tekrar girmek istiyorum. Tek kelime:Disiplin!!! Gun gectikce okul zorlasmaya basliyor ama bazen de duzeliyor ve muhtesem oluyor. Matematik ogretmenimiz ilginc bir kadin ve beni gerizekali yerine koyuyor. Ayrica ismini de hic haketmiyor! (aslinda burada daha fazla sey yazmistim ama ailem okul konusunda korkak oldugu icin degistirmek zorunda kaldim.) Nasil olur da bu guzel isme sahip bir insanin huylari da guzel olmaz!? Daha 1 aydir fransizca dersi goruyorum ve bu kadar zamanda fransiz olmam imkansiz! Kadin tum dersi fransizca anlatiyor,Turkce bir soru sormamiza kiziyor ve zor kelimeler secip Turkce aciklama yapmiyor! Her yalnisimizda o yilan bakislariyla ogrencileri kucumsuyor!ayrica onun yuzunden agladim!

Neyse,biraz da siyasetten konusmak istiyorum (tek sen bahsedecrk degilsin ya:D). Suriye bizim ulkeyle savasmak icin herseyi yapiyor. Once iki masum pilotumuzu (ki bir neden yokken) sehit ettiler simdi de sivillere bombalarla saldiriyorlar! Biz de karsilik olarak bomva gonderiyoruz ki sessiz kalmayalim. Attiklari bomba 1 anne ve 2 minik cocugunun uzerine patlamis! Olan yine masumlara oldu yani!

Gecenlerde Persepolis i izlettirdiler sinifta. Tum haziliklarin izlemesi gereken bir filmdi. Filmi izleyince Suriye ile bizim durumumuzun da Irak ve İran gibi olabilecegini dusunmeden edemedim. Acaba ulkemizde yani Turkiye de yakinda İslam Devrimi mi yasanacak? Umarim ikisinin de cevabi "hayir" dir.

Okulda arkadaslarim var ama ben de senin yasadigin sorunu yasiyorum ve en iyi arkadas bulamiyorum. Bir ara biriyle tanistim ama biraz dengesiz gorunuyor. Benimle sadece diger kisi gittiginde gorusuyor ve diger kisi gelince beni unutuyor. Bu durumda onunla cok samimi olmamaya karar verdim. Sanirim benim en yakin arkadasim biraz uzakta oturuyor ve benden 1 yas kucuk. Adi Hazel. Bu sene lise sinavlarina girecek. Benim blog takipcilerimden biri ve cok ama cok akilli bir kiz. Bazen ona bakinca kendimi goruyorum cunku cok ortak yanimiz var. Yuz yuze gorusmesek bile birbirimize herseyi anlatiyoruz. Aslinda ailem internetten arkadas edinmemden cok ama cok korkar cunku o kadar kotu haberler okuyorlar ki hep geriliyorlar. Ama hayat hayattir yani her an hersey olabilir. Ayrica Hazel in gercek bir insan oldugu kesin. Seneye bizom okula girmek istiyormus ve umarim girer. Ona anlatacagim ve gosterecegim birsuru sey var! Anne,lutfen bizim okula gelmesi icin bana yardim et. Belki seninle de yuzuyuze konusamadik ama sen benim koruyucu melegimsin. Herseyi yapabilirsin. Simdiden sana tesekkur ederim.

Ben artik yatayim. Cunku uyku saatim yaklasiyor. Sana iyi geceler koruyucu melegim!"

Bu en sevdigim mektuplarimdandi. Yorumlarinizi bekliyorum. Tesekkurler...

2 yorum:

  1. Ben once diyetin ilgili yazayim, hafta ici saglikli beslenip hafta sonu bozman normal ama bence bozsan bile cok abartmadan ye ama yine istedigin ye yalnizca miktarlari azalt.

    Annenin zeytinyagli karnibahar yemegini merak ettim bana tarifi yazar misin?

    mektuolarin cok icten ve cok guzel yazilmis ben editor degilim ama okudugum kitaplarda hep ictenlik ararim. Olayin ne oldugu cok onemli degildir. Kitabinla ilgili basarilar dilerim. Cok gencsin. yasina gore cok akilli ve bilinclisin. Bunu her seferinde yaziyorum ama eminim annen gurur duyuyordur seninle. Kendine iyi bak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim skinny:) diger yazimda zeytinyagli karnibahar tarifini mutlaka yazacagim sana;)

      Sil