26 Kasım 2012 Pazartesi

Uzun bir aradan sonra:)

Gece yarisi bir saatte ayaktayim evet! Daha once bahsettim mi bilmiyorum ama uykusuzluk problemim var. Aslinda yarin cok cok onemli bir sinavim var ama ne yapayim uyuyamiyorum? Hem zaten erken yatsam da yatmasam da basarili olamayacaktim bu sinavda. Aslinda Turkce sinavi ve cok sevdigim bir ders ama hic basarili olamiyorum bu dersten bu sene! Gecen seneki okulunda kompozisyonlarinin muhtesemligiyle taninan Shanti bu sene Turkce hocasindan hep uyari aliyor. Mesela soyle uyarilar: " sohbet eder gibi yazma!","kisisel goruslerine yer verme!"," Deneme yazma!"
Ne yapabilirim ki? Sonucta bir blog yazariyim(gerci o bunu bilmiyor kadin da hakli) sohbet ederek yazmak benim dogamda var! Asla ciddi bir yazi yazamam ben 15 yasima gelmeme ragmen. İster yaziyi belediye icin yazayim ister oylesine bir mektup her zaman sonuna bir gulen surat koyarik yazinin! Veya basina veya ortasina herneyse iste mutlaka bir gulen surat olur yazilarimda benim:)
Acaba hoca yarinki kompozisyonumu gorunce ne yapacak? Herhalde beni yanina cagirir ve bana: "Shanti sana kac kere soyledim neden beni dinlemiyorsun?Senden ciddi bir kompozisyon istedim ama sen her zamanki gibi benimle sohbet etmissin. Neden boyle yapiyorsun? Bu anlatim bicimini ne zamandir kullaniyorsun?"
Ben de ona :" ohoooo hocam cok uzun zamandir kullaniyorum ben bu anlatim stilini! Simdi benim bi blogum var,ismimi sakliyorum da yaziyorum gerci insanlar anlamaya basladi kim oldugumu o ayri,iste bu blogda hep bu bicim yaziyorum ben. " demek yerine :" sey bilmem ki?" diyecek ve biraz azar isitip yerime gececegim.

İnsanlarin beni tanimaya baslamasina gelince... Galiba kendimi biraz fazla tanittim burada. Cunku bugun bu ay icinde benim kim oldugumu aramaya baslayan 3. kisi bu! Dun internette birkac akli basinda insanla sohbet ederken bi de baktim bizim okuldan bir kiz benim kim oldugumu bulmaya calisiyor. Neyseki beni bir arkadasim saniyor ve kizi ikidebir "Shanti" diye cagiriyor:D aslinda bu biraz da rahatlatiyor bu beni cunku kimse benden suphelenmiyor ve dikkat baskasina cekiliyor. Ama arkadasim(Ona Fifi diyelim) yani Fifi bu durumdan cok hosnut degil. Cunku kendisi birazcik gerilirse hemen yalan soyluyormus ifadesine burunuyor surati ve hicbir neden yokken gulmeye basliyor. Bugun bana anlattiklari cok ama cok komikti ozellikle:D Dunden baslayarak herseyi anlatacam size :
Benim kim oldugumu merak eden kiz(Ona da Smile diyelim) dun bana "Fifi sen misin?!" diye mesaj atti. Dha cevap vermeden yeni bir mesaj atti,bu sefer cok guzel yazmisti :" Senin siyasi,dini,felsefi gorusunu yerim ben:D tanidigim en temiz kalpli insansin,okulda da yalniz hissetme biz variz." yazmis. Aslinda Fifi ye yazdigini saniyordu ama o kadar secimli yazmis ki tesekkur etmeden duramadim;) ayrica Fifi olmadigimi da soyledim(gerci cok inanmadi:D).

Bugun Fifi siniftayken ona "Shanti sensin biliyorum." demis. Fifi de yalan soylemese bile gerilebildigi icin gulmeye baslamis. Ama olmadigini soyleyebilmis. Smile da ona blogu okudugunu ve Anne Frank ten bahsedildigini kesinlikte Shanti nin Fifi oldugunu dusundugunu soylemis. Fifi de "Shanti benim arkadasim cunku. " demis ama Smile yine ikna olamamis. O kizin kim oldugunu mutlaka bulacakmis. Okul sonuna kadar da Fifi ye "Shanti" adiyla hitap etmis:D (Beni de cok sevmis bu arada,cok tatliymisim:) ) Ayrica kitaptan da haberi varmis,belli ki blogdaki eski yazilara da bakmis.


Neyse,bu kadar dedektifcilik yeter:D biraz beslenmeden bahsetmek istiyorum cunku uzun zamandir yazmadim. Pesketeryanligimin tam 5. ayini doldurdum :) yani 7 ay sonra 1 sene! Ancak bazi dezavantajlari da var bu isin. Ne kadar dikkat etmeye calissam ve ne kadar beslenme konusunda bilgili olsam da sonucta bir uzman degilim ve tamamen bilincli beslenemem.
6-7 haftadir cok ama cok abur cubur yedim ve cok seker tukettim. Hatta hic hamur sevmeyen ben 3 dilim borek bile yedim. Sadece et ve tavuk yemedim ve bir de yumurta. Ne oldu peki? Kilo aldim ve yag oranim artti. Cunku cok az protein aldim. Ne kadar balik yemeye calissam da yumurtayi unuttum ve baligi da hergun yiyemedim. Biraz kilo versem hemen simardim ve sonunda
yazin incecik olan bacaklarim yagli ve kalin oldu. Daha cok gencim ve en guzel gunlerimi boyle gecirmek istemiyorum. Buyudugumde Resimlere bakinca incecik bir kiz gosterip "ben buyum" demek isitoyorum.

Sadece hayallerle olmuyor ama bu isler. Ben de bu hafta basladim artik bir diyete. 5 gunde 1 saat yuruyus yapicam. Yorgunum hastayim demiycem ve bol bol yuruycem. Yarin da nesfit 14 gun programina basliycam ve asla kacamak yapmayi abartmiycam.

Simdi yatmam gerekli. :) lutfen Bana okulumda,beslenmemde,hayatimda ve yeni kitabimda sans dileyin:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder