22 Nisan 2013 Pazartesi

Bu yazi sana gelsin Connor:))

Biliyorsunuz ki daha once hic arkadaslarimdan birine ozel bir yazi yazmadim. Elbette onceden bahsettigim bir suru arkadasim vardi ama hicbirine ozel olarak bir yazi yazmamistim. Ama arkadasim Connor icin yazdigim bu yaziyla blogumda bir ilki baslatiyorum:) artik arkadaslarim hakkinda daha cok sey yazacagim sanirim bu yazidan sonra. Degerini bil Connor,blogumda bir ilksin;)

Connor la aslinda hic yuz yuze gorusemedik. Ama zaten kimligini saklayan bir kizdan arkadaslariyla (sirrini bilmeyen arkadaslari) yuz yuze gorusmesini bekleyemezsiniz. Onunla ask fm adli internet sitesinde tanistik. Normalde boyle sitelerden nefret ama nefret ederdim ama bir kere uye olunca gercekten birakamadim. Neden birakamadigimi da bilmiyorum gerci.

Neyse, biz Connor a donelim. Connor i ilk basta Erdem ismiyle tanidim zaten. Bloguma bir goz atmis ve yazilarimin bazilarini cok begenmis:) zaten ondan sonra bana bir ara "ilginc kiz" diyordu:D
İlk basta onu Erdem adiyla tanidim cunku Amerika da dogmus ve Connor ismini almis. En azindan ben oyle biliyorum.
Onunla cok cabuk arkaeas olduk cunku hem cok iyi bir cocuk hem de benim gibi tas koleksiyonu varr:D (bilmeyenler simdi ogrendi tas koleksiyonum oldugunu;)) Iyi bir cocuk oldugunu nereden biliyorsun diye sorucaksiniz bana simdi, nedeni su: Ona sorulan sorulara ve cevaplara bakinca farkettim ki cok humanist ve kibar bir sekilde cevapliyor sorularini. Ayrica cok ama cok duygusal oldugunu da dusunuyorum. Hani bazi insanlar olur ya gerekli gereksiz herseye kufrederek ve hakaret ederek cevap verir ve yorum yaparlar, Connor kesinlikle onlardan biri degil.

Bu yaziyi gordugun senin icin yazdim Connor:) Aslinda fanpage istedigini biliyordum ama bu yaziyi da begenirsin umarim:)
Seni seviyorum,cok iyi bir arkadassin;) :) <3

Not: Bu arada benim icin yazdigin yaziyi inan ki cok ama cok begendim:) tesekkur ederim<3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder