23 Ocak 2012 Pazartesi

İlk diyet günüm.

Geçen yazılarımda dediğim gibi bugün diyete başladım. Hrşey sabah tartılmamla başladı. Tartı da daha önce hiç çıkmadığım kadar fazla kilo görünce şaşırdım. Ama dün o kadar yedikten sonra vücudun bir kilo su tutması normal. Bende zaten ödem atmak için diyete başladım çünkü son bir ayda aldığım ilaç yüzünden 4 kilo fazla çıktım tartıda. İlacın ödem etkisi varmış ama bir ayda toparlanması gerekirdi vücudumun. Neyse, sabah kahvaltıda portakal ve elma yedim. Daha sonra wii de bir saat boks yaptım. Öğlen activia kahvaltı zamanı diye bir yoğurt çıkarmış ondan yedim ve akşam kereviz salatası yedim. Akşam bir on dakika daha boks yaptım daha sonra wii de. Gece de çok acıkıp bir mandalina yedim. Ama daha sonra birşey yemedim ve bu gün bol lifli beslenmiş oldum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder