21 Ocak 2012 Cumartesi

Yeni bir yaşam tarzı :)

Herkese merhaba! Birkaç gündür bloga bakamıyordum çünkü gerçekten çok yoğundum. Ama en sonunda zaman ayırmayı başardım ve işte buradayım ;) neyse son bir aydır vücudumda kilo artışı oldu. Her hafta bir kilo almaya başladım. Bunun önce aldığım ilaç yüzünden olduğunu düşündüm ama iştahım da arttı sonradan :) tam 4 kilo aldım ama herkes kilo almış görünmediğimi söylüyor. Ama ailem kilo almam gerektiğini düşündüğü için annemin yorumlarına güvenemiyorum. Eee durum böyle olunca bende kimseye çaktırmadan diyete başlamayı düşündüm :). Hatta hayat tarzı değişimi diyebiliriz buna. Pazartesinden itibaren kendi beslenme düzenimi tekrar kuracağım. Yazın bu düzenle kilo vermiştim. Hergün spor yapacağım ve sabahları süt ve yulaf veya bol bol meyve yiyeceğim. Bol meyve günlerinde öğle ve kahvaltı birlikte yenmiş gibi olacak. Akşamları ise sebze veya et yiyeceğim. Sadece haftanın belirli bir günü tatlı günüm olacak ve o zaman dilediğim kadar yiyeceğim ve metabolizmam daha hızlı çalışacak. Benim ilk amacım haftada iki veya bir kilo olacak. Benimle birlikte başlamak isteyen olursa lütfen yorum yazsın.neyse iyi diyetler. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder