4 Temmuz 2012 Çarşamba

Var boyle insanlar!!!

Demin cok ama cok sinirlendim ve icimi dokmek icin buraya yaziyorum... Hani bazi insanlar olur ya once pek anlasamazsiniz daha sonra bir sans verirsin ama verdigine pisman olursun sonra tekrar verirsin ama yine pisman olursun daha sonra sen sans verdikce bakiyorsun ki pisman oluyorsun o zaman onu hayatindan cikarir ve hadi sana iyi gunler der gidersin. Ama daha sonra hatasindan ders cikardigini dusunur ve ayni hatayi yapmayip devam edeceginden bu sefer kesin emin olunca ve artik kimseyle kus olmak istemiyorum diye dusununce merhaba nasilsin demeye baslar daha sonra da arkadas oluverirsin. Her sey iyi gider ooooh ne guzel birlikte spor yapar evlere gider alisveris yaparsiniz. Arada sirada bazi hatalari olur ama gormezden gelirsiniz. Ama bu hatalar daha sonra buyur ve size sorun yaratmaya baslar!!! ve ani bir kararla tekrar mesafe koymaya baslarsiniz araniza.

İste boyle bir insanla karsilastim ve resmen tum planimi mahvetti!!!
Size daha once iki kizdan bahsetmistim belki hatirlarsiniz. Hani arkadastik ama sonradan ikiyuzlu kotu insanlar olduklarini anladim. İste onlara twitterdan bir intikam almaya calisacaktim. Tamam yaptigim iyi birsey degil ama bana yaptiklarindan sonra onlara karsi oyle bir nefret duydum ki hicbirseyi umursamadan bu karara vardim. İsmim blogumun ismi oldugu icin ve ingilizce yazdigim icin beni taniyamazlardi. Ben de hemen onlara ingilizce beni takip etmelerini yazdim ama hemen kim oldugumu sormuslar tabii...ben daha cevap vermeden yukarida bahsettigim sahsiyet benim yerime hemen ismimi soylemis!! tabiiki ben inanilmaz bozuldum ve artik yeter dedim!! Bir yazar olarak ismimi gizli tutmak istiyorum ve bu sahsiyet hem ismimi aciklamis oldu(ismimi soyledigim sinirli kisilerdendi) hem de tum planimi mahvetti!!! Ben de ona bir mesaj attim. Once ona neden ismimi acikladigini sordum fe daha sonra yaptigi seyin hic hos olmadigini ve cok bozuldugumu ayni zamanda bir hafta onceden ayrladigimiz alisveris ve sinema programini tekrar dusunecegimi ve buyuk ihtimallehayir diyecegimi soyledim. Sizce hakli degil miyim?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder