1 Haziran 2013 Cumartesi

Bugun oradaydim...

Hepimiz neyden bahsettigimi basliktan anladik. Yazacak o kadar cok seyim olsa da inanin tekrar yazmaya cok ama cok halsizim suan. Ama bir anlik bir duygu patlamasiyla eve geldigimde hemen ask fm imdeki Gezi Parki ile ilgili sorulardan birine herseyi yazdim. Simdi aynilarini buraya da yaziyorum.

Ben de oradaydım,ailem endişelenip beni geri aldı,ısrar etsem de kalmak için sonunda eve gitmek zorunda kaldım.Olaylar fenaydı.Biz orada dogamızı korumaya çalışıyorduk,parkımızı ve en onemlisi ise gururumuzu! hepimiz bir araya gelince ne de güçlendik değil mi? bu çok guzeldi ama bir insana insan dışı bir varlıkmış gibi davranan polisleri görmek çok acıydı.Bugun bir polis bana oyle bir kufur etti ki...sinirim bozuldu ve aglamaya basladım. sırf agaclarımızı korudugum,protesto hakımı ullandıgım ve hıcbır sıddet ıceren davranısta bulunmayıp sadece bagırıp cagırıp parkımıza sahıp cıktıgım ıcın yollu oldum. Cok sinir bozucuydu ama orada gerekırse sonuna kadar kalır ve gerekırse kendımı feda ederdım. O olen ve yaralananlar bır kahraman olarak anılacaktır. polislere ise bakıs acım artık cok farklı artik.
Ayrıca sayın hukumet,
Hem cevremızı koruyalım dıye reklamlar yapıyorsunuz,hem siddete son dıyorsunuz sonra da agacı kesıp AVM acıyor,protestocuları tekmelıyor ve olduruyorsunuz! bız AVM falan ıstemıyoruz,bız parkımızı ve agacımızı ıstıyoruz!
Burayı toplama kampı falan sandınız sanırım,basbakan sen de kendını dıktator sanıyorsun herhalde! gaz odası yarattınız resmen! polisleri de SS subayına donusturdunuz! Ama sen bilirsin dıktatorlerın sonunu! o toplama kamplarından da birlik olup kahraman olan ne cok ınsan var biliyor musun? Biz de birlik olduk ve tum halk birlesip tek bir guce donustuk! Simdi oyle gucluyuz ki bizi rahatsiz edene hakettigini verebilcez! Olmadi tayyip,bu sefer sen kaybettin. Simdi halkin guclu olma vakti!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder