28 Şubat 2012 Salı

Bugün 2. Gün!

Eveeeeettttt....
Bugün atak evresi 2. Gün. Bugünki planım aynen şuydu:

Sabah kalkınca hemen mekik çekmeye başladım. Daha sonra farkettimki midemdeki o gaz gitmiş. O şişkinlik galiba o kadar çok tatlıdandı. :).

Sabah:
Evde süt kalmamış bu yüzden bende iki yumurtayı sadece 1 damla yağ ile pişirip kendime süper bir omlet yaptım.

Öğlen:
Tabiiki geleneksel yemeğim köfteeeee;) tam 4 tane yedim.

Akşam:
Bir kibrit kutusu sütaş light kaşar peynir
Bir tavuğun göğsü(fırında yağsız)
Biraz hardal

Gece: dershaneden gelince biraz açtım o yüzden 2 dilim pınar tost kaşarı ve bir buçuk dilim (yaklaşık 1.5 kibrit kutusu) köy peyniri yedim. Dershaneden sonra yorulmuştum ve sadece 26 dakika yürüdüm. Dershaneden sonrası dışında neredeyse hiç ama hiç acıkmıyor ve kendimi çok hafif hissediyorum. Ayrıca eski iradem sanki yavaş yavaş geri geliyor gibi! Neredeyse 2 gündür canım çikolata istemiyor! Hatta halam Almanya dan bana koca bir paket dolusu çikolata getirse bile onları başucumdaki dolaba sakladığım için aklıma bile gelmiyorlar. Karar verdim:47 veya 48 olduğum zaman istediğim bir gün hepsini bitircemmmm :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder