15 Şubat 2012 Çarşamba

Diyette 4. Gün

Kalkar kalkmaz 50 mekik

Sabah:

Her zamanki tostum

Öğlen:
Mercimek çorbası
(bugün öğlen yiyecek birşey bulamadım :( )

Akşam:

Annemle dargınız bende grevdeyim :)
Ayrıca geziden geldiği için yemek yapamamış o yüzden kendime bir tost yapmayı düşündüm.

Yine meşhur tostum ve biraz kahvaltılık lor(1 kaşık kadar)

Eee annem Kapalıçarşı ya gidip te birşey almaz mı? Gidip lokum almış! Aslında çok sevmem ama bir kez yiyince elim gitti. Cevizli hemde!
Baktım çok yiyorum o zaman farkettim ki öğlen aç olduğum için bu kadar yedim. Eee biraz yürüyüş yapmalıyım.

-42 dk tempolu yürüyüş. (6.8 de yürüyorum. )

O kadar lokumu( tane minik ) eritmişimdir heralde. Ama zaten yediklerimin yarısı doğal olanlarındandı. Diğer yarısı ise rafine şekerdi malesef:(

Gece acıkınca kestane yedik (5 tane)
Yanına da 5 tane doğal kuru erik.

-bugün biraz fazla yesem bile sadece 100 kalori fazla aldım. Zaten amacım metabolizmamı hızlandırmak. Yarın daha az şeker, daha sağlıklı besinler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder