25 Şubat 2012 Cumartesi

Pazartesi günü için kararlarım

Bu pazartesi vereceğim kararları sizinle de paylaşmak istedim. Bu sayede eğer verdiğim kararlara karşı birşey yaparsam beni uyarabilirsiniz. 1- sabah 7 de uyanıp mekik çekeceğim. 2- acaba tatlıyı ne kadar hayatımdan çıkarabilirim? 1 hafta boyunca tatlı yemeyeceğim. 3- cumaya kadar atak evresini uygulayabilirsem uygulayacağım. 4-cumartesi veya en geç haftaya pazartesi seyir evresine başlayıp kilo vereçeğim. 5-hergün spor yapmaya çalışacağım. Yürüyüş, yoga, wii box.... 6- derslerime daha da konsantre olacak ve günde 100 soru çözmeye çalışacağım. Bu arada yaşımı hala bilmiyorsunuz. Malesef uzun süre bilemeyeceksiniz ;) ne zaman ünlü olursam o zaman söylerim. :D Geçen hafta pazar günü doğumgünümdü. Arkadaş olarak kutlayacak kimse yoktu ve ben de ailemle harika 3 gün geçirdim. Birlikte ilk gün Muppets sinemasına gittik ve ben artık dışarıda tayt giymemeye kaar verdim! Çünkü 3 tane ayı herif bana, yani onlardan belki on yaş genç kıza bakıp bakıp laf attılar. Ailem de bu olay üzerine beni uyarınca kararımı verdim. Artık tayt sadece yogaya giderken ve spor yaparken giyeceğim. Neyse, kuklaları izlemek harikaydı. Ben en çok Kermit ve Janice(sarışın şarkı söyleyen uzun kirpikli karakter. Fazla bilinmez ama Animal ın solisti). İkinci gün Nişantaşında harika bir yemek ve daha sonra Bebek te macaroon yedik. Laduree nin çikolatalı macaroonları dünyadaki en güzel çikolatalı tatlı bence :). Daha sonra pazartesi günü okula gitmedim ve annemle Bakırköy ve Yeşilköy de dolaştık. Bu arada Dilim Pizza dünyada tek sevdiğim pizzadır heralde..... Zaen dondurma seven ben bir de gidip Roma Dondurmacısında dondurma yedim! Salı günü okula gidince çok çalışmam gerekmedi. Veeee salı akşamı Kanada da oturan ve bir senedir görmediğim arkadaşlarım geldi! Onlarla bir grubumuz var. Kardeşim yaşına göre harika bir bateristtir ve kızlardan biri harika gitar çalar. Diğeri de piyano çalar. Bende solist oldum mu işte London Rocks! Grubumuzun adı bu! Onları çok özlemiştim ve gelmelerine çok sevindim. Annem gece bomba haberi verince de daha da sevindim: yine okul yok! Oleyyyyyy ! Heralde hocalar beni öldü falan sandılar :) Neyse işte böyle... Yarın görüşürüzzzz Xoxo Shanti

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder