19 Ağustos 2012 Pazar

Otto Amcama

Sevgili Otto Amca,

Bu mektubu kizina yazdigim mektuplar gibi saklamak zorundayim cunku cennete giden bir postaci tanimiyorum.

Aslinda bu bir tesekkur mektubu. Ama bugun yeni evin cennete tasinmanin da 32. Yil donumuymus. Seni ozledik. Seni gormesem bile ozledim. Cunku sen benim koruyucu melegimle tanismami sagladin. Malesef seninle tanismak kismet olmadi ama yinede ben senin iyi biri oldugunu ve cennette melek olmayi hakettigini biliyorum. Sen iyi bir baba,iyi bir arkadas,zeki bir insan ve en onemlisi ise kendinle birlikte 7 kisiyi saklayacak kadar iyi niyetli bir insandin.
Belki iki sene saklanabildiniz ama yinede elinizden geleni yaptiniz siz. Senin hayattan kopmamaniz icin yaptigin planlar(dersler vermen,kitaplar okutman v.b.) beni cok etkilemisti. Saklandiginiz yerde olsaydim ve insanlarla cok anlasamasaydim sinir krizleri gecirirdim. Ama sen o kadar zeki bir insanmissin ki herkesi idare etmeyi,herkesin bir seyler yapip kafa dagitmasi gerektigini dusunmussun. Senin sayende Anne gunlugune yazacak birseyler bulmus ve sen de mesajini butun dunyaya iletebilmissin. Kitabi okuyup begenen hayranlarinin hepsinin mektuplarina cevap yazman ise senin en cok begendigim yanlarindan biridir. Hatta bir ara keske daha fazla kalsaydi yanimizda da ben de mektup yazsaydim ve hayatimi degistirdigi icin ona tesekkur etseydim diye dusindum ben. Ama 91 yasinda cennete tasinmissin. Bu yizden 122 yasinda kadar burada kalman biraz zor olabilirdi senin icin. Ama suan kizlarin Margot ve Anne in hem de sevgili esin Edith in yanindasin. Hatta suan daha buyuk bir ailesiniz cunku yaninda en sadik calisanlarin ve kader arkadaslarin da var. Ne kadar mutlu oldugunu biliyorum. Suan Jacque ve Hannah ve Anne in kuzeni disinda mektuplasacak biri yok. Umarim burada daha uzun kalirlar ve bol bol mektuplasiriz.

Neyse,daha cok konusmak isterdim seninle ama ailenle zaman gecirmeni istiyorum. Bu yuzden artik yazmayi birakmaliyim. Senden tek bir ricam var o da Anneliese e onu cok sevdigimi ve her zaman melegim olacagina inanmasini soyle. Hayatimi degistirdigin ve Anne ile tanismami sagladigin icin tesekkur ederim Otto amca. Nur icinde yat.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder