3 Ağustos 2012 Cuma

Merhaba hayatim.ha!ha!ha!

Size bizim ailede artik komik bir sey haline gelen sozden bahsetmek istiyorum. Aslinda sozler diyebiliriz cunku gulmemiz icin her sozun sonuna hahaha diye gulmek yeterlidir:D.

Mesela: merhaba hayatim,hahaha!

Gercekten mi?Hahaha!

Ay terledim,hahaha!

Ay osurdum,hahaha!

İste boyle seylere guleriz. Simdi bir dusunun bakalim bu laflar size de tanidik geliyor mu diye. Bu laflari genelde zengin,tavuk gibi,her zaman saci fonlu ve genelde sari olan,sesini bilerek incelten kadinlar yapar. Tum cumlelerinin sonunda hahaha diye gulmeleri olmazsa olmaz ozelliklerindendir. Hatta ben bazen dusunurum de acaba bu kadinlar kocalariyla kavga ederken de boyleler mi diye. Diyalog ne komik olurdu ama:D

-Beni aldatiyor musun Hamdi? Hahaha!
-Karicim tabiiki hayir!
-Ayol o zaman bu kiz kim?Hahaha!
-İs ortagim.
-Hahaha demek is ortagin ha? Senden ayriliyorum Hamdi!Hahaha!

Son cumledeki hahaha! Cadi kahkahasi olur ama yinede kahkahadir!
Tamam simdi herkes istedigini soyleyebilir,istedigi gibi konusabilir falan ama ben de suan istedigim seyi soyleme hakkimi kullanarak sunu soyluyorum: Hahaha diye gulmekten sogudum bu kadinlar yuzunden! Bazen onlar gulerken yazik kadinin sinirleri bozuk herhalde diye dusunuyorum. Ama bir insan hep boyle guler mi yaa! Daha sonradan anliyorum ki bu kelimenin anlami sinirim bozuk cok mutsuzum degil. Bu kelimenin asil anlami su: Zenginim,param var,ne zaman istersem gulerim,sen gulemezsin ooooohh! Zaten bu hahaha gulusunu genelde ya yardimcilarina ya eslerinin sekreterlerine ya da oteldeki resepsyonistlere yaparlar. Onlar da insan degil mi kardesim?! Senin gibi cok zengin olmayabilir(zaten bu kadinlar sosyeteye katilmak icin de genelde yapar boyle. Holding sahibi kocam var havalarina yatarak. ) ama
onlarin da gulmenin ne demek oldugundan haberleri var yani!:D Sonu cok sacma oldu yazinin ama hakli degil miyim simdi?:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder